Kontakt
Nejčastější otázky
Poptávka
Jak dlouho trvá zpracování nabídky od zaslání poptávky?
Zpracování cenové nabídky se může v závislosti na sezóně a množství poptávek lišit, ale obecně se snažíme zaslat nabídku do 3 pracovních dnů.
Na koho se obrátit, když potřebuji poradit ohledně produktů a poptávky?
Kontaktujte nás buď prostřednictvím emailu poptavka@sunsystem.cz, anebo na telefonu 518 324 833, kde vám rádi poradíme. Případně můžete navštívit některý z našich showroomů, jejichž adresy naleznete v kontaktech.
Jaký je postup od poptávky přes objednávku po montáž?
Před objednáním vás musí navštívit náš obchodně-technický manažer, který přijede se vzorky a vše si pečlivě zaměří. Probere s vámi veškeré detaily, dotazy a celou zakázku již spolu dotáhnete do zdárného konce. Jakmile zboží dorazí na náš sklad, tak vás kontaktuje kolegyně a spolu si domluvíte vhodný termín montáže.
Na koho se obrátit, pokud jsem neobdržel cenovou nabídku?
Mohlo se stát, že vlivem množství poptávek může nějaká zapadnout do spamu nebo se nám nenačíst do systému. Obraťte se prosím na infolinku 518 324 833.
Kde naleznu ceny vašich pergol?
Ke každé poptávce od zákazníka vytváříme cenovou nabídku s přesnou specifikací pergoly, rozsahem dodávky a celkovou cenou. Pokud chcete znát orientační cenu vybrané pergoly, naleznete ji ve spodní části webové stránky u každého produktu. Kompletní nabídka zahradních pergol.
Kam můžu zaslat poptávku?
Poptávku můžete zaslat na email poptavka@sunsystem.cz nebo vyplnit náš formulář na webu.
Jaké informace potřebujete ke zpracování cenové nabídky?
Nejlépe nám zašlete orientační rozměry, fotografii a popis vaší představy nebo specifikaci. Pokud potřebujete poradit, tak nám zavolejte na infolinku 518 324 833.
Na koho se obrátit, když potřebuji poradit ohledně produktů a poptávky?
Můžete nás kontaktovat na infolince 518 324 833 nebo poslat email na poptavka@sunsystem.cz.
Jezdíte na nezávazné konzultace?
V první řadě zpracujeme zákazníkovi předběžnou cenovou nabídku, aby měl představu o ceně. Po odsouhlasení nabídky jezdí k zákazníkům obchodní zástupce na zaměření.
Je zaměření zpoplatněné?
Zaměření, doprava a konzultace obchodního zástupce jsou zpoplatněné částkou 500 Kč.
Umíte dodat na klíč kompletně celý plot?
Bohužel betonové ploty a zednické práce neděláme, pouze hliníkové výplně.
Dokážete vyrobit pergolu atypických tvarů?
Pergoly dodáváme na míru, avšak je to vždy čtverec nebo obdélník.
Jsou všechny výrobky vyráběny pouze na zakázku, nebo jsou některé položky skladem?
Všechny zakázky jsou vyráběny na míru. Avšak při obměňování pergol v showroomech máme některé skladem a prohlédnout si je můžete v sekci https://www.sunsystem.cz/novinky/velky-vyprodej-pergol/.
Objednávka
Mám u vás objednávku a čekám na dodání. Kdy bude termín instalace?
Termín dokončení objednávky je uveden ve smlouvě o dílo. V případě, že máte jakýkoliv dotaz, tak se prosím obraťte na obchodního manažera, se kterým jste celou objednávku řešili.
Chci pergolu na klíč, děláte i stavební úpravy?
Pergolu vám umíme dodat na klíč, ale děláme jen betonové patky včetně rozebrání podlahy.
Jak dlouho trvá výroba a dodání produktu?
Dodací termín je 8-12 týdnů. V závislosti na provedení, barvě, příslušenství a speciálních požadavcích se může prodloužit. Dodací termín může ovlivnit aktuální vytíženost výroby a instalačních kapacit (na tuto skutečnost budete upozorněni při konzultaci a zaměření).
Kolik trvá montáž průměrné pergoly?
Montáž trvá cca 1 den (záleží na velikosti, přístupu k místu montáže atd.).
Je možné vidět všechny produkty, co máte v e-shopu, naživo?
Většinu produktů máme vystavených. Doporučujeme si před návštěvou showroomu ověřit, jestli se zvolený produkt nachází v daném showroomu.
Platí se zálohová platba hned na místě obhlídky?
Zálohová platba probíhá elektronicky.
Mám od vás cenovou nabídku, se kterou souhlasím. Jaký je další postup?
Bude Vás kontaktovat obchodní manažer a dohodnete si obhlídku na místě realizace.
Můžu si pergolu namontovat sám?
Ano, ale výrazně to nedoporučujeme. Především i z důvodu ztráty záruční reklamace.
Děláte i vizualizace produktů?
Ano, za poplatek na dotaz.
Můžu se zastavit v showroomu podívat se na produkty?
Ano, pro lepší komunikaci doporučujeme si schůzku dohodnout předem.
Můžu se v showroomu zastavit i mimo otevírací hodiny?
Pouze po telefonické dohodě s obchodním manažerem.
Může se cena produktu změnit po objednání kvůli nárůstu cen materiálů?
Po podpisu smlouvy a uhrazení zálohy se cena již změnit nemůže a je konečná.
Faktura
Chtěl/a bych si potvrdit, že platba za zálohovou fakturu byla připsána na váš účet.
Jakmile dorazí platba na náš účet, tak nejpozději do 3 pracovních dnů vám přijde automatická odpověď, že platba v pořádku proběhla. Pokud se tak nestalo, tak se prosím obraťte na obchodního manažera, se kterým jste celou objednávku řešili.
Jakým způsobem po montáži doplatím zbylou sumu objednávky?
Výška doplatku je uvedená v objednávce/smlouvě o dílo, část platební podmínky. Po montáži díla Vám bude zaslaná vyúčtovací faktura s odpočítanou zálohou. Doplatek se hradí převodním příkazem na účet, který je uvedený na faktuře s příslušným variabilním symbolem.
Co mám dělat, když jsem zaplatil vyúčtovací fakturu a nepřišla mi do 3 dnů automatická odpověď, že jste úhradu přijali?
V první řadě si zkuste zkontrolovat nevyžádanou poštu/spam ve svém e-mailu. Pokud se Vám notifikační e-mail nepodaří dohledat, obraťte se na fakturační oddělení. Kontaktní údaje najdete na vyúčtovací faktuře.
Po montáži a převzetí díla mi nepřišla vyúčtovací faktura do e-mailu. Na koho se mám obrátit?
Když Vám do 7 dnů od termínu montáže nepřijde vyúčtovací faktura do e-mailu, zkontrolujte si nevyžádanou poštu/spam. V případě, že se Vám fakturu nepodaří dohledat, obraťte se na fakturační oddělení. Kontaktní údaje najdete na zálohové faktuře.
V e-mailu nemůžu dohledat daňový doklad k přijaté záloze, který potřebuji do účetnictví. Můžete mi ho zaslat ještě jednou?
V první řadě si zkuste zkontrolovat nevyžádanou poštu/spam ve svém e-mailu. Pokud se Vám notifikační e-mail nepodaří dohledat, obraťte se na fakturační oddělení. Kontaktní údaje najdete na zálohové faktuře. Po dohodě Vám fakturantka doklad opětovně zašle.
Byla mi k úhradě zaslaná zálohová faktura, ale fakturovanou sumu nemůžu uhradit celou najednou. Mám nastavený nižší limit pro platby na bankovním účtu, než je výška zálohy. Co mám dělat?
Pokud Vám denní limit nedovoluje zaslat celou výši zálohy, můžete uhradit danou sumu ve více převodních příkazech. Při opakované platbě prosím uvádějte stejné číslo variabilního symbolu, aby bylo možné v systému spárovat přicházející sumu s Vaší zálohovou fakturou. Notifikační e-mail o přijetí zálohy na náš bankovní účet Vám přijde až po uhrazení celé zálohy. V příloze e-mailu budete mít zároveň všechny daňové doklady k přijatým zálohovým platbám.
Je možné změnit fakturační údaje z fyzické osoby na právnickou osobu/firmu, když jsem podepsal objednávku/smlouvu o dílo?
V případě změny fakturační adresy v objednávce/smlouvě o dílo, při které ještě nebyla uhrazená záloha, se obraťte na svého obchodního manažera. Pokud však již došlo k platbě faktury, není možné vykonat změnu fakturačních údajů.
Reklamace/Servis
Nefunguje mi produkt od vaší společnosti. Jak mám postupovat?
Zašlete svůj požadavek na emailovou adresu servis@sunsystem.cz. V tomto požadavku prosím uveďte svoje kontaktní údaje, místo realizace, doplňte číslo faktury a popis závady s fotografiemi nebo videozáznamem.
Děláte i pozáruční servis?
Ano, ale jen na produkty, které jsme namontovali.
Jaká je cena servisu?
Cenu servisu vám kolegyně sdělí dle popisu závady.
Za jak dlouho přijedete?
Snažíme se najít co nejkratší termín dle plánovaných cest techniků.
Můžu nahlásit servis po telefonu?
NE - servis nahlášený po telefonu se může ztratit, nejlepší je poslat email.
Kontaktní údaje
SUN SYSTEM Servis, s.r.o.
Sídlo společnosti pro ČR
Náklí 1193
698 01 Veselí nad Moravou
Česká republika
IČO: 08789584
DIČ: CZ08789584
PEVNÁ LINKA NA CENTRÁLU
INFOLINKA
POPTÁVKOVÝ E-MAIL
Najít prodejní místo
Před návštěvou showroomu si předem domluvte schůzku
Budete tak mít jistotu, že se vám budeme moci plně věnovat.
Pokud některý z obchodníků nebere telefon, je nejspíše na zaměření a co nejdříve se vám ozve.
Brno – Štýřice
639 00 Brno - Štýřice
Česká republika
Veselí nad Moravou
698 01 Veselí nad Moravou
Česká republika