Zahradní nábytek EGOE
Zpříjemnit si život venku?
EGOÉ přenáší do oblasti zahradního nábytku zkušenosti mmcité z veřejného prostoru. Sleduje práci ostatních, vnímá prostor i jeho potřeby a přitom myslí na lidi, kterým má nábytek sloužit.
V současnosti už značka EGOÉ vytváří vlastní nábytkové řady, které si navrhuje nejen sama, ale oslovuje k externí spolupráci i významné české designery. Vzniká tak zajímavé portfolio výrobků pro různé skupiny a potřeby zákazníků nejen pro jejich domov, ale i pro veřejný prostor.
Zpříjemnit lidem život venku je teď pro značku EGOÉ dlouhodobé téma, které se bude snažit naplnit smělými nápady a originálním a funkčním designem, taky proto, že venku se sama cítí nejvíc doma.
Do eshopuVýhody nábytku EGOE
- Řada AXIS by mohla nést přídomek dostupná klasika. Svým způsobem jednoduchá, ale dobře se podívejte. I do těchto zdánlivě obyčejných kusů jsou vloženy detaily, které vás zaujmou.
- Řada BISTROT se hodí jak na terasu, tak do soukromé zahrady. Ale použijte ji klidně i do veřejných prostor, kde je vyžadována odolnost a styl. Každý kus nábytku je účelně vyroben z mimořádně odolných materiálů, přitom je lehký a mobilní.
- Řada CORA je výsledkem pragmatického přístupu k ergonomii a účelnosti v kombinaci s nadčasovým designem. Nikdy nevíte, kde budete za rok. Ale právě tato kolekce tam padne, jako by tam patřila odjakživa.
- Řada LAUREDE, díky svým velkorysým rozměrům výborně poslouží všem, kteří mají dost prostoru si nábytek opravdu užít. Jsou navrženy pro zahradu v níž jsou umístěny výrazné kusy nábytku téměř jako samostatné objekty.
- Řada MÁJ s poetickým názvem, vznikla jako svébytný protipól současného designového minimalismu. Organické linie kovu v symbióze s florálním motivy vtiskují nábytku doslova romantickou duši a vy máte pocit, jakoby nábytek před vašima očima ožíval.
- Řada SENA je precizní truhlářské řemeslo v tom nejlepším slova smyslu. U těchto celodřevěných stolů si najde místo celá rodina, ale rádi k nim posadíte i vzácnou návštěvu.
Jak probíhá zaslání poptávky?
-
Obeznámení
Kontaktování zákazníka s potvrzením obdržení poptávky a poskytnutí případného upřesnění k poptávanému produktu
-
Nabídka
Dle upřesněních informací zašleme vypracovanou nabídku.
-
Odsouhlasení
Kontaktování zákazníka za účelem zjištění, jestli obdržel kalkulaci a vyjádření k ní.
-
Zaměření
V případě zájmu - domluva s našim technikem/obchodním manažerem ohledně osobní schůzky za účelem poslední konzultace a finálního zaměření.
-
Plánování
Po přijaté objednávce domluvíme termín dodaní a montáže.